Reklámstratégia, akciós termékek terjesztése, visszajelzések a forgalomról. A fontos KPI mutatószámokat, forgalmi mutatók térképen vizsgálva a táblázatos kiértékeléseknek adhatunk egy vizuális keretet: hol adnak el a legtöbbet, melyik lánc üzleteiben, melyik régióban. Ezen kívül az üzleti térkép olyan fontos döntési folyamatoknak lehet a szemléltetető eszköze, mint például, hogy hol kellene növelni az eladásokat leginkább, vagy mely értékesítési régió igényel egy újabb elosztó központot.

A termékprospektusok, akciós újság terjesztési folyamatának koordinálásához is nagyszerű eszköz, mellyel meghatározható az optimális terjesztési körzet. Ha költség szempontot vesszük figyelembe, mért terjesztene egy olyan régióban, ahol alacsony a lefedettsége? Másik példa: autóval és/vagy tömegközlekedéssel adott időn belül elérhető vonzáskörzetben újság terjesztés indítása, ahol olyan településeket is megcélzunk ahol még alacsony a lefedettség.